Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie po uprzednim umówieniu się na wizytę TUTAJ
- drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
- listownie/kurierem na jeden z adresów MPWiK: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- faxem na nr: 22 445 50 05
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).
Szczegółowa informacja dotycząca nowych zasad wymiany korespondencji z MPWiK jest dostępna na stronie przedsiębiorstwa TUTAJ
Inne informacje zawiera serwis internetowy: http://www.mpwik.com.pl
Termin załatwiania:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń