Sposoby załatwiania spraw

Skargi i wnioski interesantów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie po uprzednim umówieniu się na wizytę TUTAJ
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listownie/kurierem na jeden z adresów MPWiK: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • faxem na nr: 22 445 50 05
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Szczegółowa informacja dotycząca nowych zasad wymiany korespondencji z MPWiK jest dostępna na stronie przedsiębiorstwa TUTAJ

Inne informacje zawiera serwis internetowy: http://www.mpwik.com.pl

Termin załatwiania:
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania przez Spółkę, a w razie niezałatwienia sprawy w tym terminie stosuje się przepisy art. 36-38 kpa.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba